Frequently Asked Questions

Mogelijk wordt deze pagina nog geüpdatet voorafgaand aan de editie van 2025!


Staat je vraag er niet tussen? Stel hem dan via een DM op Instagram!

  • Uit hoeveel personen mag mijn team bestaan?

    Het team moet uit minimaal 8 en maximaal 12 spelers bestaan. Dit mogen zowel hockeyers als niet-hockeyers zijn. Let wel: een mix van beide is natuurlijk het leukste. Vergeet niet je teamnaam in te voeren bij het kopen van een team-ticket!

  • Wat zijn de aanvangstijden van het toernooi?

    Bekijk alle informatie over het toernooi onder het kopje 'hockeytoernooi'. 


    Zorg ervoor dat je hele team op donderdag 29 mei om uiterlijk 09:30 op de club (Bremhorst 2) is. De aanvoerder van jullie team meldt zich bij de wedstrijdtafel. Hier krijgt hij/zij een tas met goodies, lunch/dinerbonnen. BELANGRIJK: iedere speler dient zijn of haar bandje direct om te doen! Zonder bandje kan je niet deelnemen aan het toernooi en heb je geen toegang tot het feest ’s avonds. 


    De eerste wedstrijden starten stipt om 10:00! Bekijk op hemelshockeyhouse.nl het actuele wedstrijdschema. Een wedstrijd duurt 15 minuten; tussen elke wedstrijd zit 5 minuten om te wisselen. Zorg dat je hele team op tijd klaar staat, eventuele verloren tijd wordt niet ingehaald. 

  • Kan ik nog spelers toevoegen aan mijn team?

    Tijdens de wedstrijden staan er 8 spelers in het veld. Om iedereen genoeg speelminuten te geven, streven er naar om 30 teams van maximaal 12 personen te hebben. Mocht het nou zo zijn dat we direct uitverkopen, dan is het mogelijk om maximaal 3 extra spelers per team toe te voegen. 

  • Kan ik contant betalen tijdens het event?

    Nee, ons gehele festival is pin-only. Je koopt munten per set van 5. Let op: deze munten zijn enkel geldig tijdens HHH2025.

  • Kunnen wij gebruik maken van de kleedkamers van MHC?

    Voor deelnemers aan het toernooi is het mogelijk om tussen 16:00 en 19:00 te douchen in de kleedkamers van MHC. 


    LET OP: overdag en na 19:00 is het clubgebouw afgesloten. Het is niet mogelijk (ook niet na afloop om 01:00) om nog iets uit het clubgebouw te halen. Vrijdag 30 mei vanaf 10:00 kunnen eventuele spullen weer opgehaald worden! Dit geldt voor iedereen!

  • Wordt er rekening gehouden met (di)eet wensen?

    Zeker! Stuur wel uiterlijk 10 mei een mail naar hallo@hemelshockeyhouse.com. Vermeld hierin je voor- en achternaam, (di)eet wensen, naam van je team en een 06-nummer. Meldt je tijdens het event bij de wedstrijdtafel. 

  • Ik wil de naam van mijn team wijzigen, kan dat?

    Het wijzigen van de naam van het team kan eenmalig, uiterlijk op 10 mei, en enkel door de persoon die het ticket heeft gekocht. Stuur een mail naar hallo@hemelshockeyhouse.com vanuit het emailadres waar ook het ticket gekocht is. Na 10 mei is het niet meer mogelijk om een team-naam te wijzigen. 

  • Wanneer wordt het volledige programma en wedstrijdschema bekendgemaakt?

    Het wedstrijdschema wordt op donderdag 29 mei om 09:30 gedeeld op deze website. Let op: zorg dat je altijd met je gehele team voor 10:00 aanwezig bent!

  • Mogen we eigen eten/drinken meenemen naar het toernooi?

    Nee! Het is verboden om eigen eten of drinken mee te nemen naar het toernooi. Wij zorgen voor een uitgebreide lunch, en gedurende de gehele dag zijn er volgende broodjes, tosti's, snacks en drankjes verkrijgbaar. Onze beveiligers controleren alle tassen bij binnenkomst en lopen ook gedurende het toernooi rondes. 

Powered by: MHC Events

MHC Sint-Oedenrode, Bremhorst 2, 5491 LR Sint-Oedenrode

Vragen of interesse in een samenwerking?
Email ons op:

hallo@hemelshockeyhouse.nl

Je kunt ons ook hier vinden:


Privacy en voorwaarden